En hektisk men bra dag...

Pjhuuuu var en hektisk arbetsdag i dag...minst sagt..många möten samt fyrahundra mail att gå igenom....haha shit det är fasen mig otroligt att min mailinbox inte brinner upp....det känns härligt att va tillbaka på jobbet igen.... :)

Efter jobbet så tog August o jag en snabbfika med Frida o hennes kids på stan...tjurigare barn fick man leta efter....August gick åt ett annat håll än dit vi skulle o Emilia skulle pråmt följa med mig åt mitt håll så stackars Frida slet sitt hår som skulle åt ett annat....Isabell gjorde...ja va gjorde hon?? Hon var tyst o åt två bakelser. :P hahaha

När jag kom hem så fick jag århundradets överraskning..Amanda och hennes kompis Emilia hade storstädat här hemma..o kokat te åt mig....sötungar!!! Mer sånt tack!!! Årtusendets överraskning fick jag i måndags då August tömde o fyllde diskmaskinen...antar att han tyckte lite synd om mig när jag låg handikappad i sängen....skulle fasiken mig förevigat det på ett foto..antar att det kommer bli svårt att få honom att göra en repris ;) haha

Amanda o jag har suttit här med olika inredningskataloger o fantiserat o planerat hur hon vill ha det i sitt nya rum...vi kom överens om att skaffa loftsäng o göra skrivbord under....så om någon har någon fin o billig sådan här i närheten så hör av er!! :)

Nu ska jag försöka få Amanda i säng innan hon pratar ihjäl mig...hahaha..sen ska jag hoppa ner under täcket själv :)

God natt!!

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, för en gång skull var Isabelle TYST! Det har jag inte ens tänkt på:S

2009-08-20 @ 06:16:18
URL: http://frida26.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv; jag kunde inte sagt det bättre själv! =)

2009-08-20 @ 09:35:01
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0