Gott o blandat

Har med alla metoder försökt nu på morgonen att få frukost på sängen av sonskrället...men det gick ju inge vidare...var jag som fick gå upp o duka fram åt oss båda....jag var sååå trött när jag vaknade vid 9-tiden av att jag kände hur han låg en decimeter från mitt ansikte o stirrade på mig....haha...jag släckte inte lampan o stängde av datorn förrän halv fyra i morse..jag var klarvaken även då..inte ens när jag festar s brukar jag va uppe så länge..satt o kollade film o beställde på nätet tre lampor till nya lägenheten..totalt helspänd var jag o kunde inte slappna av..dessutom vet jag inte riktigt vad det var med folk i natt..men då kändes det ändå rätt skönt att få lite sällskap..även om det bara var via mess.. :) så det känns idag att man inte fick så många timmars sömn...

Ska fortsätta att ta tag i packningen idag....mensvärken gnolar i magen..i morgon börjar skolorna igen..vill klippa August hår men det är väl bara glömma att man får antar jag....envisa pojk.. =)

Satt igår kväll och sorterade gamla foton...på barnen när dem var små...fiii faaan va sentimental man blir...mina snuffegosingar!! :) Jag är ju ingen "bebis-människa" o har aldrig varit..men när dem börjar närma sig ett år o allt därefter är ju tokmysigt!!

Gaaaaaaah va jag skulle behöva/vilja gå o fixa naglarna..ser förjävliga ut.. slitit på dem som fan på sistonde... :( får ta tag i det efter flytten...

Nä nu måste jag försöka rycka upp mig o sätta fart!

Ha en finfin söndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0