Upp o ner, ner o upp....

Äntligen semester då!!! superduperhärligt!! August var med mig på jobbet idag o härjade...han skrev brev till mig att jag skulle gå hem o undertecknade det med "chefen"..haha han var nog lite smått uttråkad o längtade hem...på eftermiddagen blev han hämtad för att åka till By över helgen...ringde mig förrut o berättade att han åkt fyrhjuling...han är kär i sin fyrhjuling :)

Pratade med Amanda ikväll...hon hade varit på Grönan...åkt fritt fall..den som tippar framåt...o den var skitkul tyckte hon,,,huuua tur att inte jag var med o såg...fast då hade jag nog suttit bredvid henne i den antar jag :P hon hade åkt allt hon fick åka..modiga tjejen,,,men en sak hon åkte..(kommer jag inte ihåg vad den heter nu) så hade hon skrattat, gråtit o skrattat om vartannat medans hon åkte,,,stackarn var livrädd men visste inte om hon skulle skratta eller gråta.. Nu är hon på väg till Åland... :)

Jag då..vad har jag gjort då?? Jo..strax efter att jag kom hem från jobbet så blev jag utsatt för någon som gick en aning för långt..besviken har jag blivit många gånger men den här gången var den där gången som får en bägare att svämma över..ja jag vet,,,jag har sagt det många gånger..men jag har oxå gränser för hur jag kan o orkar behandlas...man kan inte behandla någon hur som helst,,man FÅR INTE det..så är det bara!! Så nu måste jag bara lyckas få människan ur huvudet...några tips????? Jag behöver alla tips jag kan få känner jag...och det fort!!! Jag har även upptäckt att jag är överkänslig mot insektsbett...var till apoteket o skulle se om dem hade nåt o när jag visade upp hur jag såg ut så tyckte tanten bakom disken att jag skulle ringa doktorn...men näää nu får det va nog med sjukhusbesök..en gång i veckan räcker.. ;) Jag köpte xylocain, det sägs hjälpa....eller är det någon som har något annat bra tips så skrik till för jäg håller på att bli tokig på betten..

Kom på här ikväll att jag hade lovat att hämta några flyttkartonger...fick elva stycken,,,skiiitbraaa!!! men varför måste dem va sååå svåra att bära...antar att mina grannar fick sig ett gott skratt....jag försökte ta alla samtidigt från bilen till porten..och det är en bit att gå liksom.. :S

Har installerat min nya lilla leksak jag fick med posten idag...det är den jag skriver på just nu....antar att Amanda kommer tjuta av glädje när hon ser att hon fått en liten laptop...men hon ska inte få den helt..hon får "lååna" den av mig ;)

Ska strax hoppa i säng så jag är pigg i morgon..för då nalkas det båt och fiske på kvällskvisten...kan ni tänka er...jag är barnfri o ska ut på sjön o fiska ;P Ska bli hääärliigt!! Therese o jag har redan planerat att vi måste ha massaaa godis med oss :P haha

Nä nu ska jag packa ihop här o försöka skingra mina tankar så jag kan sova....ska försöka ta lite sovmorgon i morgon. :)

God natt sov gott!!

Glitter Graphics

G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0