Morgonstund har guld i mun

Har sovit som en klubbad säl i natt...eller ja det gör jag ju varje natt visserligen....sömnproblem har aldrig varit min grej som skönt är :) Men trötthet är min grej..känns som att jag kommer somna vid skrivbordet idag...måste försöka komma i säng i tid ikväll...jag fattar inte mitt problem där...klockan tickar på i all oändlighet innan jag behagar komma i säng..o mitt hem då..det håller på att förfalla...kommer knappt in i hallen pga säckar med sopor som jag rensat undan nu medans jag packar...o alla skor som brukar vara undangömda i garderoben ligger framdragna över hela hallgolvet...det var det jag började med i söndags...att rensa hallgarderoberna...men det avbröts av besök till Holmen o på den vägen är det....är lite av min svaghet det där att påbörja nånting men inte göra klart det...jag lessnar fort o vill ha andra "spännande" saker att göra...

Fick telsamtal av min chef igår...han var i södra Frankrike..."+30, sol,  blå himmel o medelhavet lyser alldeles blått..."  jahopp tack för den jag blev ju inte ett dugg aaviiis...haha...jag ska drömma mig dit i nästa vecka när jag har semester medans jag står mitt i mitt kaos av flyttkartonger o skit...

Nä nu lär jag sätta full rulle här...ha en härligt skön onsdag gott folk!

Kram från mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0