Jahopp...

Så fick man pencillin då....men jag är lite arg på mig själv att jag inte ringde tidigare..då hade jag ju varit frisk nu..fick nämligen utskrivet per telefon...men men...så är det när man inte vill gå dit i onödan..ang såret så hade vårdcentralen fullt o tyckte att jag skulle åka till akuten...men allvarligt....igår när jag skulle ringa till VC för rådgivning så fick jag en automatisk röst i örat som sa "telefonkön är nu full"...jag kom inte ens fram...o idag när jag ringer och kommer fram så säger dem att det inte finns några tider...eller som den gången jag fick felaktigt beslut ang pencillin till August o blir uppringd senare från vårdcentralen som säger att han inte ska äta pencillinet han några timmar tidigare fått... jag blir sur o frågar i slutet på vår diskussion  "och vad gör jag med den medicin jag redan köpt? får jag tillbaka pengarna?" och får svaret "sälj det på svarta marknaden..." ja det verkar fan i mej inte som att Sveriges sjukvård är bättre än så...nä såret fixar jag nog själv, får ta mig till apoteket o köpa upp mig på bra saker.. :)

August har varit oförskämd i mun idag så han har utegångsförbud...så han är inne o surar med mig...åhhh va roligt det är med barn ibland.... ;P

Nä usch känns inte som nån bra dag idag.....men det kanske vänder.... *hoppas hoppas*




Det ser mörkt ut, sa han som snöt sig i karbonpapper....



 

Kommentarer
Postat av: Therese

Meeeeen jag som sa åt dig att kolla upp det redan första vändan. Tror du inte det kan vara bra att åka till akuten i alla fall?

:D Var det därför du kom ut rusandes med bestämda steg när jag var ute ? Hahahaha

2009-08-14 @ 12:07:39
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0