Inflyttad

Tjiiiihooooooooooo nu sitter jag i min nya lya o pustar ut i soffan....rygg, fötter o armar värker efter allt slit o släp ikväll...för slitit o släpat har vi verkligen gjort...Är ju helt o hållet Magnus, Therese o alla barnens förtjänst att vi kan sova här i natt..shit va glad jag är!!!! :) I morgon tar vi nog det sista o sen är det bara den trista städningen kvar....

Jag har rotat o letat bland alla kartonger o säckar efter duschprodukter, handdukar o rena kläder....o till slut hittade jag det jag behövde..men vart är mina vanliga kläder???? Jag hittade bara "ful-kläderna"...så blir säkert superfint klädd till jobbet i morgon... :S o fick nyss ett mess att lampan i bilen lös så fick springa ut i mörkret o släcka den...vill ju inte ha en död bil i morgon...

Nu ska jag snart hoppa i säng o lägga mig till rätta o lyssna på alla nya ljud som finns här....

Sov gott...för det ska jag göra i natt....äntliiigen!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

jag sov som en stock när du messade igår, helt schlutt som människa...

2009-08-26 @ 05:52:12
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0