Häikonbäikon

Jisses vad trött jag är...haft en ruschig dag på jobbet...gjort lite här o lite där..hoppas på en bättre dag i morgon..men kom på att det är mötesdax hela förmiddagen så blir nog en hattig dag då oxå...men men...

Har inte gjort så mycket ikväll...känns skönt....gav mig fan på att inte röra nåt som har med flyttkartonger o dyl att göra...men ändå så stod jag för en stund sen o rotade i en..men sa åt mig på skarpen att sluta...så nu sitter jag här istället..duktig jag är va som lyssnar på mig själv ;P Annat är det med August...jag kom till skolan med gympapåsen i förmiddags..alla hans klasskompisar var på rast förutom han som satt o skrev i en mattebok o hade en äggklocka bredvid sig som tickade för fullt...han hade tydligen haft svårt att komma igång med arbetet i morse så fick 5 minuters kvarsittning....suck suck trippelsuck...men braaaaaaaaa att han får det tycker jag så han lär sig att på lektion så lyssnar man o arbetar :)

Såg en överraskande syn idag....redan???? var min första tanke...

Ska lägga mig i soffan nu o kika på Mr Bean tillsammans med mina barn...dem skriker på stackars Batman att han ska "Hålla käften"...stackarn...här försöker man få honom att prata..o när han väl sitter där inne i sin bur o skönsjunger så får han höra Håll käften...blir väl de första ord han lär sig säga kan jag tro...haha

Ha en skön kväll!

Kram o hej




Kommentarer
Postat av: Therese

Kvarsittnig.... skitunge :) Hur gick det med skon och klubban i trädet??Fick du ner det? Hahahahaha.

Ja jag funderar också över det där???? om vi är på samma bana och tänker nu????? Hmmmmm lite väl tidigt. Kanske bara är tillfälligt :/ hoppas.

Första sep. imorgon ;) nu måste vi börja ladda och starta psykkriget :D

2009-08-31 @ 20:42:51
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0