Hääär äär jaag!! :D

Dax för en uppdatering känner jag...har ju liksom inte hunnit gjort så mycket annat än att jobba på dagarna o flytta på kvällarna...

Igår tog jag helg redan vid halv tolvtiden på jobbet...handlade lite smått o gott till hemmet sen hem o röja....börjar komma i ordning nu..fast det är långt ifrån klart...

August hade kompis på övernattning här till idag...trodde inte det var sant när jag hörde dem skratta o busa i morse...klockan var TIO ÖVER FEM!!!! Jag lyckades få dem att förstå att det var mitt i natten så dem somnade om....vaknade dock vid åttatiden igen av att Emil kilade hem för August hade gjort så att Emil fick deo i ögat...stackarn..måste ju svidit som satan!!!! :(

Strax innan kl tio i morse så var jag tvungen att åka till jobbet en snabbis...var ett nödcase...men som tur gick det fort att fixa...sen hem o grejja i gamla lägenheten...men det stod inte på förrän Amanda kom springades o skrek att jag måste springa hem för det var kaos hemma...en katt hade hoppat in via vår balkong o jagade mina katter inne....stackars mina katter...dem är innekatter o har aldrig sett nån annan katt...dem pissade på sig av skräck så nu har man fått sanera..kul i nya lägenheten liksom...barnen skrek dem oxå o grinade...sen två timmar senare så kraschar jag en spegel...kan tillägga att kattfan som satte mitt hem i skräck var SVART...nää jag är inte skrockfull.. ;) hehe

Nu ligger jag i sängen o äter en bulle o bloggar lite....barnen är ute så här är lugnt o skönt....jag är faktiskt värd lite lugn o ro nu...haha :)
 
Jag ska ta ett litet ryck till o plocka o dona lite innan det är dax för Family Hast att komma över o äta lite tacos med oss..ska bli välldans gott o trevligt! :) Sen tror jag att jag ska kika på "män som hatar kvinnor"...för nu har jag ju fått dvd´n inkopplad...halleluja :)

Tjingeling!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0