Fina kvällen

Har äntligen röjt undan lite här hemma så man kommer fram dit man vill... :) Amanda kom hem en sväng ikväll för att pussas hej då..hon sover hos kompis i natt o i morgon åker dem till Sthlm...August har krupit ner nyduschad i min nybäddade säng o snart ska jag göra honom sällskap...mysypys..han ska vara med mig på jobbet i morgon för jag har ingen barnvakt...den där gossen hade en riktigt mysko dröm i natt...låter nästan lite schnusskig i mina öron.. ;P Pippi Långstrump ute i trädgården utklädd till kanin o tuggandes på en morot....hahahaha..

I morgon är det fredag...sista arbetsdagen innan lite semester...ska bli sååå jädrans härligt!!! :) och i helgen ska mina slitna hårtoppar äntligen bort :)

Nä nu tänker jag studsa i säng...rätt tidigt för en gångs skull...tjooohooooooooo :)

Sov så himlans gott allesammans! :)

 

Good Night and Sweet Dreams MySpace Comments and Graphics


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0