Bortakväll ikväll igen...

Herre jösses vilken varm dag det varit idag...men va bryr jag mig om det jag har ju suttit inne hela dan ;)  Fast besluten att ha en lugn kväll hemma för att städa, packa åt Amanda och få barnen i säng i tid...meeen som vanligt så sprack det..var ju speedway ikväll..men jag tänkte strunta i det...tills jag fick ett telefonsamtal mitt i pannkaksgräddningen o vips så satt man i den gassande solen på Brovallen och luktade på den goda metanoldoften istället.  :) Var en härligt skön kväll men själva racingen kan man ju diskutera..

Väl hemma så blev det att stresspacka åt Amanda..hon ska med kompis o hennes familj till Sthlm över helgen och åka kryssning samt gå på grönan...lyllos henne!! Jag skulle även enligt doktorn i måndags ta bort hela paketet på mitt sår för att idag duscha det...och när jag väl fick bort det stora omslaget så fick jag en smärre chock...var ju blått....iisch...och så skrämde jag dessutom andra när jag skickade mms på det utan förvarning...FÖRLÅT!! :) haha så ni som är så där superkänsliga eller sitter och äter just nu får väl blunda nu för jag tänker faktiskt visa hur synd det är om mig...vet ni hur himlans jobbigt det var för mig att själv dra bort stripsen?? på andra har jag inga problem att fixa sår o dyl men på mig själv är det liksom en heeelt annan sak...jag blir jättefånig...men jag fick till slut bort stripsen, har duschat o sitter här med nytt omslag på benet :)



När jag ändå visar äckliga saker så kan jag passa på att visa den äckliga fisken Therese o jag fick upp igår...jaja inte den största som finns men ändå liksom...vi lyckades ju själva den här gången utan hjälp av nån jäkla klåpare som tappar den i vattnet ;)



Nä nu blir det till att lägga sig o sova några timmar innan det är dags för en ny fartfylld dag :)

Sov gott allesammans!!

Nu i ro, slumra in,                       
allra kärestan min,
låt en ängel ta din hand,
bort till drömmarnas land,
och låt tankarna fly,
till en ny dag ska gry :)

Kraaam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0