Barnförbjudet

"Töm mig.." hördes en fnissandes Amanda från vardagsrummet så jag var tvungen att gå in o kika vad hon menade....tv´n stod på och köp-kanalen visade reklam för...porrfilm...kl halv åtta på kvällen.... :S Jag tror dock inte att hon förstod vad det var...eller jag VILL inte tro att hon förstod...

August har sin kompis Emil här på övernattning.dem har suttit ute på balkongen o spelat "finns i sjön"..låter så sött när dem frågar efter varandras kort :) Amanda har varit med en kompis till hennes stall/häst och ridit..och blev sparkad på benet av hästskrället..

Själv har jag försökt ha filmkväll....hittade en film i morse som jag absolut ville se..dukade upp med gott o la mig i soffan..hann gå ungefär en kvart då jag började känna igen filmen...gaaaaaaaaaaaah inte sant jag hade ju fasen redan sett den!!! Så rotade fram en annan...la mig i soffan igen.."unknown disc" lyser på tv´n...vaa faaan...jag fick inte igång den...så bläddrar fram en film på tv istället....som jag givetvis har sett tidigare..men whatever.. :)

Ska strax gå o kramas med kudden..är rätt så trötter...i morgon är det torsdag vilket betyder pannkakor...chokladpannkisar till lunch har grabbarna bestämt :P

Sov så superdupergott!!


myspace comments


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0