Redan torsdag

Vad veckan har gått fort....redan torsdag...ska ha en innedag idag...halv åtta satte jag en ny bulldeg på jäsning (måste fylla på frysen ;p ) och nu är första plåten inne i ugnen...sen blir det en dusch så jag piggnar till och läsning resten av dagen...Thomas gillar inte att jag pluggar "Du måste ju va en lärares dröm som pluggar HELA tiden..." suckade han igår kväll när jag inte kunde släppa boken....hahahaha så klart han gillar att jag pluggar...men förmodligen helst på dagtid när han ändå är på jobbet ;)

Och där ringer klockan att bullarna är klara...mmmm mjölk o bulle sen då :P hehe


Tjingeling!!



Kommentarer
Postat av: Pillan

Vad är det du pluggar? Läser upp ämnen eller annat?

2012-01-19 @ 09:42:54
URL: http://vagaforattvinna.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0