Nya livet

Jahapp, så gick det och blev måndagmorgon igen....vaknade innan klockan men det betyder ju inte att jag klev upp innan klockan...nä snarare en stund efter.... :P

Utfodrade barn och tog sen en promenad till skola och dagis...sköönt att komma ut i friska luften så tidigt :) Har ett par timmars fritid nu för sen ska jag till skolan...2 lektioner står på schemat...till kl 15 är jag utsläppt igen.. :D

Ska ta en sväng till apoteket till kl 9....ska köpa några grejjer inför mitt nya liv som startar idag...jepp nya liv startar ALLTID på en måndag...i morrn kan det va över igen... you never know ;P skoj åsido, nu är jag TAGGAD...och det bästa är att även älskling är på så då blir det ju sååå mycket lättare... :D väntar bara på att min förkylning försvinner så jag kan börja träna...har hittat ett träningsställe som passar mig bra och där vill jag börja :)

Nähepp...fixa undan lite här och åka mot apoteket då...

Tjing!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0