Motivationskrasch

Motivationen dog...vill krypa ner i sängen och dra täcket över mig...är jättetrött...kom nästan inte ur sängen i morse...kan det va påsarnas fel? Visserligen var jag trött även innan jag började med dem....känner mig lite uttråkad oxå...skulle säkerligen känna mig lite piggare om jag hade nåt skoj att göra...men vad liksom??? Måste ju plugga....hinner inte mycket mer....varje barnlediga sekund åker böckerna fram....och barnfria sekunder är det inte gott om här hemma som ni vet....ska läsa lite till sen ska jag tömma ett av rummen som ingen bor i ännu (Sebbes kommande sovrum) och som endast består av en herrans massa sopor som hjärtat ska köra till tippen med i kväll...så jag ska bära ner allting så vi bara har att kasta ut på kärran sen...och altan är även den full med skit ser jag nu....mycket kartonger och skit kvar som skräpar sen min flytt så idag ska vi rensa ut..sköönt!! Sen börjar projekt inredning barnrum....sköj!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0