Händelsrik dag

Första dagen  på det hårda livet börjar närma sig sitt slut.....och det går bra...och att jag har världens bästa finaste sambo och underbara barn här hemma gör inte saken sämre...i´m in love!! :D Jaoo..hormonerna och känslorna sprudlar...hahaha <3

Har varit i skolan idag...första lektionen var jag ensam på,...haha...fick en privatpowerpointvisning....det var ju kul!! :)

I morgon blir det en riktig prövning här hemma....jag ska göra mig själv och alla barn klara SAMTIDIGT!!...senast tio i åtta måste vi sitta i bilen på väg till skola o dagis, för 8.20 har jag lektion....gulp..jag känner mig redan stressad... :S haha

Nähepp, om man skulle spotta ut tandstickan jag har i munnen :P o lägga mig till rätta i soffan och kika på tv...Sofias hjältar ikväll va?! Ja gillar egentligen inte såna program...Sofias hjältar, spårlöst försvunnen och såna typer av program...dravvel.... haha men men, smaken är ju olika och idag kanske jag kikar på Sofias premiär :)

Trevlig kväll på er!!


Kommentarer
Postat av: Pillan

Hoppas allt gick bra imorse med fix och trix av alla sjuttielva barnen ;) Have a good day och sätt ett litet leende på läpparna, man kan ju låtsas vara glad och pigg iaf :-) Så gör jag varje dag på jobbet....

2012-01-24 @ 08:28:51
URL: http://vagaforattvinna.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0