Hajpa

Har suttit vid datorn och bordet hela så gott som hela dagen..installerat några program på datorn och lyssnat på en föreläsning på datorn om matte...intressant värre... :/ hahaha men bara gör´t liksom o se gla ut :D

Tagit två kortare promenixer har jag även gjort...skönt att komma ut och rensa skallen lite...kan behövas..och då menar jag inte för skolans skull...nä annat som bombaderar tankarna alldeles för mycket....

Till middag gjorde vi egna tunnbrödsrullar...onyttigt som fan men jäkligt gottigt var det....Amanda är ute med kompisar nu, August sitter framför mig och skosnörar skridskor....och jag ska läsa på lite engelska nu...i morgon blir det skola hemma igen..men på fredag blir det skola igen..lite kul trots allt...även fast jag mycket hellre jobbat faktiskt... :P haha

Nope, detta håller inte...måste fortsätta här nu...pöss o hej på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0