Fredagspäckelmys

Blogg.se´s inlägg idag handlar väl mest om det nya utseendet kan jag tro...gaaah dessa förändringar!! Och snart kommer tidslinjen på min fejja oxå...bläääk!

I övrigt så har det varit en toppendag...var på jobbintervju i morse i Bollnäs....och det gick BRA...ja SUPERBRA rent av... :D och sen storhandlades det och snabbt iväg till skolan..hade samhäll och engelska...fick myyycket godkänt på mitt engelskaprov..tjoheeej!! Det var ju kuligt o bra gjort för att va jag..hade även skrivit en liten novell om en restripp (på engelska då alltså) o hade bara två stavfel på den...jag chockade mig själv där måste jag säga.. :D haha

Ska lägga mig i soffan lite nu..hoppas ni har en skön fredagskväll!! (Själv ska jag fredagsmysa med Modifast... :P )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0