Torsdag?

Så var det torsdagsmorgon då...eller är det torsdag?? jo det är det va?? Blir alldeles dagvild... :/

Sebbe hostar så på nätterna o eftersom vi sover i sammar rum så blir sömnen något störd....men idag är jag uppe med tuppen....snurrar som vanligt hiskerligt men illamåendet är en aning avtruppat av illamåendemedicinen...och det känns jäkligt skönt, för då orkar jag åtminstone sitta upp...jag är TRÖTT på att ligga, ligga ligga..."ligga" är roligt på annat vis men att bara ligga o stirra upp i taket dagarna i ända är inte min grej ;)

Ska göra mig lite frulle nu...o se om jag vågar mig på att äta upp sista vanlijhjärtat :P kanske blir rama skri här då när resten upptäcker att påsen är tom...hahaha

Ha en skön torsdag! För visst sa vi att det är torsdag!?!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0