Såå underbart

Så börjar det närma sig helg då... det känns mer underbart än vanligt måste jag säga..har varit en jobbig vecka..och kulmen nåddes i onsdagskväll/torsdagsmorgon...men idag är jag på ett strååålande humör..och ikväll får jag träffa den finaste mannen i heeela världen...åhhh jag längtar efter honom så det gör ont i hela hjärtat!! <3

Helgen kommer bestå av Stockholmsbesök samt packning av lägenhet så att hjärtat får ta med sig grejjer hem efter helgens slut...ska bli skönt att bli av med saker här, fär nu står det skit ta mig sjutton överallt :/ därför jag varit på sånt dåligt humör i veckan..verkligen AVSKYR att ha det rörigt runt omkring mig....och idag ska jag packa ihop det sista på min plats på jobbet, för på måndag får jag ny plats...kan ju säga att jag fick en liten försmak på hur det kändes att packa ner allt på jobbet.... :P

Hejsvejs i blåbärsskogen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0