Röriga jag

Hade planerat att gå o sova efter att barnen gått till skolan o ta en låååååång sovmorgon...men som vanligt när det gäller mig så har jag inte ro att gå o lägga mig när jag väl klivit upp...så satt vid datorn, tittade på tv o spelade Wordfeud samtidigt... :P Sen tog jag mig till jobbet o hälsade på en sväng...kändes att det var lääänge sen jag var där...

När jag väl kom hem så tänkte jag ta hand om mitt förfallna hem...tror ni jag gjorde det då??? Näää jag började istället riva i garderober o lådor o rensade bland gammalt skit som ska kastas...så nu är här ännu rörigare...som om det nu gick.. :/ Åhhh jag längtar SÅ till flytten nu...vill inte småpacka o ta med lite saker då o då när vi åker till Edsbyn, nej jag vill liksom packa på riktigt och känna att "nu händer det fasen grejjer"....har idag även pratat med rektorn på August nya skola...skolvalet för honom har inte varit helt enkelt....finns två skolor att välja på...en större o en lite mindre...den mindre går Thomas barn på och det är en gemytlig liten skola som August besökt ett flertal gånger samt har han även hittat grannbarn att leka med som går på den...men...August är inte den enda nya eleven som kommer börja där under hösten/vintern och det kommer bli en stor klass och August behöver specialhjälp för sin dyslexi och är inte heller den enda som behöver specialhjälp i klassen så rektorn ville helst sätta honom på den andra skolan för bättre fördelning....en större skola där August inte känner en kotte...efter ett långt samtal med rektorn idag så bestämde vi oss till slut för den lilla skolan...hoppas vi gjorde rätt val...Amanda däremot finns det bara en skola för...där rektorn aldrig behagar höra av sig till mig trots att jag ringt o mailat honom ett flertal gånger...morr!!! Får se om jag lyckas få tag på honom innan flytten annars kommer jag släpa in Amanda till skolan ändå!! :P

Ska strax till tandis med August....har egentligen ingen som helst lust men ringde i morse angående att hans tandställning skaver så fick tid samma dag, så bara tacka o se glad ut... :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0