Matkontot gick i topp idag...

Åhh så hungrig jag är!! Borde gå o sova, har ätit konstant idag, men drack kaffe efter kl 19 ikväll o jag som inte är någon van kaffedrickare kommer alltså bli vaken halva natten nu :/ Eller näääää jag kan nog somna ändå, trötter är mitt mellannamn sägs det ;P

Känner mig otroligt rastlös, blir bra det att få komma till jobbet på måndag o göra av med lite överskottsenergi....o springa, jaaa jag vill komma igång med springningen igen..får dock börja med promenader tror jag..men googlade lite o det fanns dem som tyckte att springa var lättare än att gå efter dem varit sjuka i balanssinnet...och google är ju bra...vi tror på allt som står på nätet eller hur!! Skämt åsido, i morgon ska jag ut på en promenad, en LUGN sådan så ni kan va lugna ;)

Hänga tvätt nu då...Go kväll!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0