38 +

Så är man inne på första dagen på det nya året...det känns..jag är TRÖTT...jag börjar bli gammal ;P haha fy jag ville verkligen inte kliva ur sängen i morse...mörkt o trist i rummet...inget godmorgonpussande...nej somna om vore inte dumt..men istället var det bara att kliva upp o se glad ut...

Jag var i källaren hela kvällen igår kväll...rensade o kastade massa saker...fortsättning lär följa för klar blev jag då inte, men kom en god bit på väg.....egen pizza o fikade gjorde jag ju så klart oxå...

Ska sätta på det sista spacklet nu o ta mig iväg till jobbet...skulle vilja sätta på mig mysbyxor o linda in mig i en filt hela dagen...men får nog lägga de tankarna åt sidan...till kvällen :D

Ha en underbar onsdag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0