Uttråkad.nu

Idag är det en gnällig dag här...August är uttråkad...o jag likaså...ändå har man ju liksom ingen energi till att göra nåt....eller ja, August bakade ju chokladbollar igår...läste dock lite fel i receptet.."3/4 dl socker"..han tog 3-4 dl socker....behöver jag säga att det sved till i halsen av det söta?!?!? :/ Trots att jag är den största godisråttan som gått i ett par tofflor så räckte det med att smaka en boll för min del..haha

I helgen hoppas jag att vi är friska..då bär det av till IKEA..jag har sett ut ett högt vitrinskåp som jag vill ha...så det ska vi köpa....o säkerligen lite annat smått o gott..


Nä det här var ett trist inlägg..tror jag ska Tradera lite nu...var läääängee sen nu...typ en vecka sen :P

Här kommer några bilder...tjingeling!!

Sebbe o August



Amanda o jaaag



Amanda o Sebbe





Amanda o Jessica






Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka mysiga bilder!Ska bli skoj att följa dig i ditt nya hem sen,med familjen din:)



pusspuss

2011-10-13 @ 00:20:07
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0