Sjukdomarna fortsätter

Härligt med sjuka barn...i pigg är jag ju inte själv...August klagar på hur yr han är hela tiden...o hostar o snorar...jag, ja jag snyter mig mest hela tiden...shit, min näsa är söndersnyten!!! men nu är den igentäppt!! :`(

Men mitt i allt snoriga elände så slår tanken mig ibland att jag kommer slippa flyttstädningen sen när det blir dags...jag har lejt bort den...hur lyx är inte det då?!?!?! :D Kom ju på att det är första advent-helgen då vi flyttar o då vill man gärna pyssla med annat än att städa ur en gammal sunkig lägenhet...nää då ska jag pynta ett stort fint hus...gosch va jag längtar!! :D

Ska nog ta o krypa ner i sängen igen o titta lite tv...August har valt tv-program och när han väljer så är det alltid ambulanser, poliser eller brandbilar inblandat...ambulanser (Sjukhuset) har vi precis sett och nu har SOS Västkust börjat ....åhh fy fan det var en 4-åring som klämt av ena tån...jag vill nog spy lite nu :/

I morgon vill jag att vi mår bättre...är urless!!!





Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men hallå! Vilken slump, läste några bloggar och hamnade sen på din! Förstår att det är spännande att flytta och få pynta hela huset :) Jag ser fram emot samma sak, pynt pynt pynt :D

Nu måste jag läsa lite mer här :)

Kramkram /svägerskan i uppsala

2011-10-11 @ 09:04:48
URL: http://www.bloggplatsen.vagaforattvinna.se
Postat av: Marie

Sv; Heej va kul!! :) Aaahh vi får ju nytt att pynta båda två...jätterooliigt!!! :D

Kram!

/Marie

2011-10-11 @ 10:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0