Sicken natt

Amanda är förkyld som "jag vet inte vad" och har ropat på mig heeela natten..det har varit täppt...hosta...snorigt...varmt...kallt...törstigt...ja allt var nog jobbigt för henne...o vid fyratiden så väcker hon mig o har magont så in i vassen....så ja, nog kan man allt säga att jag inte känner mig särskilt utsövd denna blöta gråa torsdag...

August däremot är glad o fixar med sina presenter...fick nyss beröm av honom när jag sa att det inte var det märke på leksaksskotern jag köpt som jag visste att han egentligen ville ha..."Tittar du på märket när du köper saker åt mig?? Du är ju riktigt duktig du...."  haha sötnöt!! I övrigt så hade han en riktigt bra födelsedag igår..förutom att "någon" glömde vilken dag det var o har inte hört av sig än....trist att se när barn blir besvikna.

Nej nu ska jag sätta lite fart här....

Hejsvejs på er!! Och grattis Jennifer som har namnsdag idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0