Kvällsnytt

Ahhh kom på att jag missade i morse att skriva att jag även köpte en klänning igår i Borlänge...en röd fin julklänning...som jag ska ha min första jul i Edsbyn..lääängtar!! :)

Har packat ur garderober o rensat...skönt att tömma...

Och nu sitter jag o lyssnar på när August knaprar kakor...åhhh är det nåt jag VERKLIGEN avskyr så är det när det låter när folk äter...sitter o retar mig när det smaskar o knaprar...grrrr äckligt!!!! men nu har han ätit färdigt tack o lov!!

Ska tvätta av mig sminket o hoppa i säng strax...hahahaha OJ, tittade på klockan nu...19.39...får man gå o sova så tidigt??? :S Känns ju som klockan är myyyyckeeeet mer...

Jaja...tant är TRÖTT!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0