Hur man har det beror oftast på hur man tar det

Vilken härligt bra måndag det har varit idag...började dagen med en massa pussar på/av min stora kärlek...bästa starten på dagen!! Sen fortsatte det med jobb...gick bra trots en massa snorande o hostande...sen tog jag hjälp av August o satte på vinterdäck på bilen...nu kan vi åka säkert till Norrland i helgen :D o efter det så gräddade Amanda pannkisar till oss alla....jag äääälskar såna här dagar då allt flyter på BRA...ja, om man bortser från läxläsandet med August däremellan...suris....o även tandläkarbesöket han o jag gjorde på eftermiddagen...nästan ett år av slitande, bråkande o tjatande om den där tandställningen...och så visar det sig att det inte gett nåt minsta resultat..snacka om bortkastat...så idag togs beslutet att sluta med den o låta honom mogna till sig för att ge honom en ny vid senare tillfälle....han tycker säkerligen det är superskönt men jag tycker det är såååå trist...han är inte kulig att ha att göra med när överbettet ger honom sår i gommen emellanåt.. :(

Nu ska jag hoppa i säng...o hoppas på att morgondagen blir minst lika bra som idag...

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0