Hej o morrn!

Gick igår o la mig med huvudvärk...o vaknade nu likaså....tradaaaa...jättekul...har inte tid att va sjuk....ska göra ett försök o masa mig till jobbet...har pulat i mig tabletter så hoppet ligger nu hos dem...kan ju säga att skallen inte blir bättre av att tjata på August som vägrar kliva upp ur sin säng....faan hatar mornar!!! Jag alltså...eller ja, han oxå tror jag....

Natten var scary....sover uselt utan hjärtat....märker sååån skillnad med o utan honom.....utan honom så sover jag superoroligt o drömmer om konstiiiiga saker...inatt drömde jag att jag blev opererad i huvudet...dem satte upp håret i en tofs o skar upp som en ruta i bakhuvudet....jag var vaken o stod upp framför spegeln under tiden... :/ sen var läkaren tvungen att gå iväg en kvart för att leta efter nåt papper till en annan patient o jag stod kvar ensam...o tänkte.."ska jag våga titta eller inte??" va tror ni jag gjorde?? ja så klart nyfikna jag skulle titta!!! :P

Jag drömde andra saker oxå men dem håller jag privata.. ;)

Nu ska jag slita upp (R)Agge ur sängen...

Hejsvejs!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0