Det är måååndagmorgon...

Så vart man ännu en gång lämnad av hjärtat så här på måndagsmorgonkvisten...det blir sååå tomt o tråkigt näår han åker hem...har haft en underbar helg men kalas hela lördagen i Sthlm o igår fyllde vi hela hans stora bil med flyttlass..o sen var vi till Bagheera för August skulle köpa sig ett underställ o då kommer vi på den briljanta idén att åka till Borlänge på lite shopping...Amanda fick sig ett par stövlar, jag ett par vinterkängor, underkläder o örhängen...och Jessica, EFTER OM O MEN, ett par skor..där var det kräset värre kan jag säga...hahaha jag gillar Thomas kommentar efter att vi gått i samma skoaffärer både en, två, tre o FEM gånger "ingen som har en pistol o kan göra slut på lidandet..." haha okej liiitee rått sagt kanske..haha men tror mig, jag förstår PRECIS hur han menade :P hahahaha

Nu blir det frukost o sen jobbet o leta reda på min nya plats...får se om jag kommer trivas..men bara 6 veckor o 5 dagar kvar (tror jag) så jag står nog ut :)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0