Dagen utan ände...

Skapliiigt lång dag idag....trodde inte eftermiddagen skulle nå sitt slut men slutligen så blev klockan fyra och man skulle få gå hem...trodde vi ja, blev lite extrajobb men snabbt gjort, så fem över stämplade jag nog ut...haha

Har shoppat födelsedagspresenter till Amanda idag...såå kul..är liksom bara att tänka "vad tycker jag om o vill ha??" så är det bara att börja pricka av listan liksom...tjejer är KUL att handla till!!! August fick hänga med i hasorna oxå för han behövde jeans o jacka och JA vi hittade både och som han ÄLSKAR....vill inte ta av sig kläderna här hemma nu...haha

Ska strax ge mig ut i mörkret o åka o hämta Amanda som är hos kompis..nånstans ute i bushen...ingen aning vart, så blir ju kul att irra...har gräddat pannkisar, hjälpt August med läxa, diskat, tvättat o rensat två stora skåp har jag även gjort...lång dag som sagt...fast dessa dagar önskar man att man kunde klona sig....men snart är det slut med ensamstående kvällar...ska sätta Thomas på att göra läxorna varje kväll sen.. :P 

Nu är jag slut men får inte riktigt sätta mig ner ännu, då orkar jag nog inte upp o ut för att hämta Amanda...så nej, nu blir det upp o hoppa lite!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0