Sista torsdagen i Avesta...

...idag då....känns underbart att vi är SÅ nära nu... :)

Amanda är sjuk men ska med henne på utvecklingssamtal idag....där kommer det förmodligen bli hett....jag anser nämligen inte att Amanda fått den uppbackning o stöd efter då jag blev sjuk i Edsbyn o hon missade skolan i 2,5 vecka...nä istället har dem skällt på henne för att hon inte gjort o klarat vissa saker där....DET gör mig ARG....vi var på lärarna om läxplan o sånt efter vi kom hem och dem liksom slängde 5 kg läxor i knät på henne o sa "Det här ska du göra till måndag!" (Över en helg..ingen genomgång eller nånting hade hon fått...tror ni hon ens förstod hälften av läxorna???) Riktigt nonchalanta var dem...

Ja ja, nog om det, var inte det jag ville skriva om denna morgon...vet inte va jag vill skriva om...nä, får väl gå o borsta gaddarna istället.....HEJ TORSDAG!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0