Sista måndagen i Avesta...

Åhhh jag avskyr de här madrasserna, skulle kunna slänga ut dem genom fönstret!! spydde jag ur mig nyss..."Lugn mamma, på fredag får du göra det!" svarade August...haha...ja är det nåt jag avskyr för tillfället så är det vårt sk hem....var i Edsbyn i helgen o adventspyntade o gjorde så fint...och så skulle man hem till det här råttboet...är ju så man kan kräkas....jag är less nu, det märks va!?

Har varit ute o gått ikväll...var inge skönt alls...kallt o varje steg var en börda...hade hellre velat hem o lagt mig på...madrassen...ett jävla tjat om de där madrasserna...haha men promenaden var nödvändig....kommer bli mycket sånt nu när jag flyttar o har dagarna fria...måste komma igång med springandet igen..hoppas halka o snö håller sig borta ett tag till...fick ett trist samtal idag och motion och omläggande av kosten är ett faktum...

Men nu blir det natter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0