Veckans längsta dag är det nog idag...

Meeen åhhhhh..när Amanda började vara kry o vi hade planerat skolgång i morgon så vänder det och hon får nästan 39 graders feber....faaaan...nu börjar jag känna att helgen är hotad...vi som ska åka iväg o ha hur mysigt som helst... :( Ska ringa VC i morgon bitti o be dem kolla hennes hals..hon liksom tycker det känns äckligt o konstigt i halsen...med mina 10 halsflusser jag hade 2006 så vet jag att nej man behöver inte ha ont i halsen för att det ska vara halsfluss..vissa gånger hade jag inte ont utan var bara "konstig" i halsen o kände direkt igen känslan o visste  "ååhh neeej nu har jag skiten igen!!!" så i morgon ska jag begära ett halsprov..femte dagen med feber nu....men..kanske vänder det i natt...åhhh låt oss hoppas det!!!

Jag kom i alla fall runt 8 km idag...har skaffat en app på mobilen nu som kartlägger rundan man går och mäter tid, hastighet och kalorier etc...och jag skulle inviga den idag och kommer inte på det förräns jag gått 2 km ungefär..DÅ startar jag den...först fattade jag inte hur man gjorde men så fick jag igång den och då började den spela musik från min spellista, bara det att jag redan hade spellistan på så den spelade två olika låtar samtidigt och jag fick pillra med det, ja frid o fröjd när jag fick av ena låten..jag kikar på den ett par gånger och ser att tiden tickar...när jag gått en ca 5 km så tar jag upp mobilen för att kolla och va fan ser jag?? Jooo att jag råkat stänga av den efter SJU minuter... :/ ja så gick det med det..bättre lycka nästa gång va!?

Nu ska jag slänga mig i duschen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0