Avund är ett slags beröm

Möte mest hela dagen blev det idag då....o god mat o fika bjöds det på :) Underbart väder på det, så var det bara hem o svira om o ge sig ut på powerwalk...en timme i solen gick jag..härligt. ville inte gå in...när jag var ute o gick så dök det upp en jävla brud i 20-års åldern mitt fram näsan på mig från ingenstans ute i ödemarken...smal som en sticka var hon o gick där o slängde med sitt lååånga snygga hår..o ben långa som styltor istoppade i ett par jäkla hotpants..hade fan god lust att putta till na så hon åkte ner i diket... :P men jag valde att slutligen vika av åt ett annat håll  i en korsning istället...hu..dem kan väl hålla sig inne medans en annan är ute o går o försöker bränna fläsk....

Nähä om man skulle ta o plocka lite här hemma då...ligger lite skit på golven..inte för att det är jag som lagt dem där men verkar inte va någon annan som behagar att städa efter sig...fick ju detta på fejjan nyss...Spåkulan ljuger väl aldrig eller? :P
 






Här kommer en av de låtar jag har på min spellista i mobben som jag lyssnar på under mina promenixer...grym skiva hela den faktiskt, lyssna på den vettja!!  :D

 



Within Temptation - Shot In The Dark





Kommentarer
Postat av: Tess

Ja såa där jävla brudar ska hålla sig inne! Iaf när jag är ute och rör mig

2011-05-09 @ 20:00:23
URL: http://tesssan.blogspot.com
Postat av: Anna

Hahahaha!! Du är inte klok Marie!! Putta till na vetja;) Gillar du zumban?

2011-05-11 @ 15:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0