Jag har tagit steget...

Jag har tagit steget...det där mysiga, otäcka, fina, skrämmande, magiska, vackra steget....

Jag har smygit o varit superhemlig....men en sån bra människa är inte värd att vara hemlig ju...varför skulle jag vilja det liksom?? MEN..det ÄR ett stort steg för mig...jag tror inte någon vet riktigt hur jag känt mig det sista året...ett år som jag tappat förtroende för folk o på riktigt lovat mig själv att inte ge mig in i nåt mer igen för att återigen bli sviken...därför jag smygit...jag ville inte erkänna för mig själv hur jag kände...var rädd för kärleken..men nu vet jag hur jag känner o jag gillar´t..tänker inte låta några gamla dammiga hjärnspöken göra intrång på mina känslor...Våga välja ljus och kärlek framför mörker och rädsla!! 



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Grattis till karleken. Vad harligt! Kram.

2011-05-31 @ 02:33:22
Postat av: Marlene

Du om någon är värd en MASSA kärlek..



Kramar

2011-05-31 @ 16:31:15
Postat av: Tess

Hahahaha lite kul att mitt inlägg är med där på sidan :) Men jag kan säga att jag förstår PRECIS!! Har blivit så jävla bränd att jag inte trodde att jag skulle våga släppa in nån igen, men man måste våga för att vinna, och allt har sin mening, det tror jag mer och mer på. Lycka till med kärleken. Fan vad kul. Kram

2011-05-31 @ 16:42:33
URL: http://tesssan.blogspot.com
Postat av: Marie

Sv; TACK snälla fina ni!!

Ja Therese, du o jag verkar åka samma båt emellanåt...men nu är det VÅR tur att få ha det bra!!

Kram på er!!

2011-05-31 @ 18:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0