En tidig morgon...

En natt som kantats av drömmar om tentor, böcker, bilolyckor, ambulanser o dessutom irrade jag omkring i sömnen o ropade efter folk...ja fy vilken händelserik natt det varit....vaknade dock kl 7 i morse o har sedan dess varit vaken...klev upp strax innan 9 för maggen ropade efter frukost....

Det spöregnar ute, hade velat tagit en runda idag igen men kanske regnet lättar lite senare på dagen..jag vet inte, har varken sett eller hört någon väderprognos...

Amanda sover hos kompis, jag och August kollade på speedway igår, i Göteborg öste regnet ner så matchen blev bruten..Anton fick en tredje plats...kul..ja jättekul tycker vi här hemma!! Vår gamle granne ju ;) Hann slå över o se alla bidragen till melodifestivalen och även nästan hela röstningen...när det stod klart att Azibxxxx skulle vinna så gick jag o la mig...men en tredje plats även för Eric...det gick rätt okej för Sverige igår :P

Ska vika all tvätt nu...tvättade ur hela tvättkorgen igår...och det vill säga inte så lite heller...så har en hel del att ta itu med nu...

Mors!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0