Tråkiga trista jag..

Vaknade av åskväder tidigt tidigt i morse...Amanda vaknade likaså o kom o kröp ner bredvid mig..mys..vi somnade om lagom till att klockan skulle börja ringa..typiskt va!!!

Har jobbat hela dagen lång och sen var det vårmarknad på skolan...nu har jag ömma fötter efter att ha stått o gått i tre timmar...ska vila dem hela helgen...fötterna på bordet medans jag ligger i soffan o läser skolböcker....usch, skulle vilja byta ut skolböckerna mot annat trevligt i helgen men FAN jag verkligen måste läsa dem...vad är väl en bal på slottet liksom?? Den kan ju vara trist och tråkig och..alldeles, alldeles underbar... :(

Nej fan nu blev jag lite surmulig när jag tänker på vissa saker...ska röja undan lite tvätt o sen ta bok o lägga mig o läsa...

Hej hopp, gonatt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0