Spyfärdig.nu

Goosch vilken dag....mitt jobbskrivbord syntes inte under alla papper när jag gick hem idag...med andra ord så var jag egentligen långt ifrån klar...men måste ju ha nåt att göra i morrn oxå så lika bra att lämna och gå hem :P haha Hem till en sjuk dotter...ja det var jag på lunchen...hon beställde grillad kyckling, potatissallad, mimosasallad, ballerinakakor, choklad, färska frallor, philadelphiaost och läsk som jag köpte med hem...hela kostcirkeln...hahaha...hon tog tre tuggor, sa att hon mådde illa, gick o la sig och slocknade på två röda...min lilla lilla gumsa...inge pigg alls... :(

Strax ska jag åka iväg till ICA och handla hem lite blåbärssoppa och annat som kan tänkas är gott när man inte riktigt har aptiten framme som sjuk...den där chokladen jag köpte tyckte hon inte om så den proppade jag i mig på jobbet i eftermiddags....totalt onödigt...mår illa som faen efter det...men det var gott för stunden i alla fall :S hahaha


Nej strunt i det här nu..mot ICA!!!

Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0