Skjut inte upp till i morgon vad du kan ha nöje av i dag

Godmorgon, här har vi precis klivit upp....skönt!! Valborg blev en lugn tillställning med god mat, lite vin o sen godis, cola o speedway i soffan för mig o August...vi ville inte byta speedwayen mot nån trökig brasa...o varmt o skönt i soffan var det oxå..hörde det var kallt o blåsigt ute...Amanda hon var ute med sina kompisar hon...fast hade oxå struntat i brasa :)

Nu har vi satt ägg på kokning o kollar på reprisen av speedwayen på tv...haha speewwaynördar här... :P Idag måste jag ta itu med tvättkorgen..har inte tvättat mycket alls i veckan, jag brukar ju köra minst en maskin om dagen annars, så nu är korgen översvämd..isch, kom o hjälp mig någon!! :P

Hoppas ni har en skön söndag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0