Övning ger träning...

Har just sett The Descent....passande att se skräckfilm med två ungar springades runt mig och när solen strålar starkt in genom fönstret...haha det är DÅ jag vågar titta ju ;) Såg att det även finns en tvåa...måste jag se...men en annan dag får det bli..



Så var helgen slut och jag ska borsta gaddar o krypa ner i min nybäddade säng..då sover man som allraste bäst..skööööönt!! :)

I morgon tas skolböckerna fram igen...jag hade visst några uppgifter som ska lösas i veckan...men jag fattar fan nada av hur man studerar på distans..har tittat o tittat på "mina sidor" där mina studiegrejjer finns..men inte klokare känner jag mig för det...hahaha...men det ska jag få lära mig de kommande dagarna som tur är...hahahahaha nej inte är det lätt att lära en gammal hund sitta inte.... :S

God natt på er och sov så gott!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0