Nu kommer sånt där svammel igen...

Helvetes jävla helvete, helvetes jävla skit....Bläääk vilket ruttet humör jag känner mig på ikväll...inte arg eller irriterad eller så, utan snarare lite nere,sorgsen o vemodig...vette fan varför...eller jo kanske...men ååååhhhhhhhhhhh....Äh skit samma...

Har iaf städat o dunkat lite bra musik...en totalt meningslös fredagskväll...i morgon är det både speedway o melodifestival på tv...då ska jag klona mig..eller nåt...

Meen shit ryck upp dig nu!!! Jepp får väl ta o göra det, så här kan man ju inte hålla på...blev sugen på kräftor, ge mig ett paket o jag blir lite uppåt igen ska ni se ;P

Fred o kärlek gott folk! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0