Måndagssvammel...

Jädrans va trött jag är!! o så gick det o blev måndag iiiigeeen....måndag o fredag hela veckan känns det som....nästa fredag slutar barnen skolan...Amanda ska hälsa på sin nya klass idag...spännande....själv ska jag väl ta o jobba lite...tre sista dagar innan semester...måste rensa bort på skrivbordet så inget blir liggandes....skönt när man går på semester...då har man tomt överallt...när man kommer tillbaka så är dator o skrivbord översmockad med jobb igen o får jobba in semestern känns det som...samma visa varje år så man börjar bli van...haha Aja nogpratat om jobbet....

Fick en 5 km tur igår kväll...skönt för kropp o själ..men jag var TUNG efter helgen...fan skulle just JAG gå o vinna 2 kg choklad nere på stan för??? gick väl upp 15 kg i helgen...så jag gick 4,5 km o sprang 0,5 kanske...not good...gör nytt försök till kvällen...


Mitt hår har blivit förjävla jobbigt....nu är det på utväxt o lugg som är på utväxt är INTE kul...får bli frissan snart igen....

Tjing hare K...



Kommentarer
Postat av: Tess

Jag svullade igår så jag nog gick upp 15 kg också hahahaha. Tur att det bara är karneval en gång om året

2011-05-30 @ 10:20:31
URL: http://tesssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0