Jobb, Falun, Lillsjön, Zumba=min dag

Så var besök 2 av 3 till Falun avklarat...var större press idag för August...jag fick en luddig muntlig diagnosering men det slutliga kommer i form av 5 sidor papper med posten.....och därefter så blir det tredje besöket då även August läslärare ska följa med och diskutera lösningar och möjligheter för honom....men det blir om ett par veckor det, till dess får vi pusta ut från bilåkandet hoppas jag... :)

Amanda med kompisar tog cyklarna och for till Lillsjön på eftermiddagen så August o jag bestämde oss för att åka dit..hem först o hämta August badkläder...NEJ, jag äger inga ;) höhö Det badades för fullt..men jag satt o njöt i solen :)

Visst blir man sugen på att hoppa i det bruna vattnet...hahaha...isch...det skulle verkligen behövas städas o rensas på detta bad tycker jag... 



Fågelskrällerna var på väg o ta mina fötter där jag satt....dem skulle bara veta va jag gjorde med deras syssling för ett år sen...då skulle dem inte våga närma sig mig..... :P moahahahaha



August i väntan på att få komma in hos logopeden..



Den här leksaken går ut på att man är två som sitter på varsin stång o gungar varann typ...gissa vem som sitter på den andre när fotot tas..en ledtråd...August nådde aldrig ner med fötterna medans "någon" satt kvar på den andra...hahahahahahaha jäkla lättviktare han är :P



Amanda har min cykel så funderar på om jag ska ta bilen till zumban...kommer ju inte orka gå hem sen antar jag..hm hm...har en halvtimme på mig att fundera sen måste jag dra...om jag ska ta bilen vill säga..ska jag gå så lär jag göra det om 20 minuter...*tänk tänk..* haha

Hejhej!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0