Jäkt är ofta tecken på dålig organisationsförmåga...haha

Sicken dag....stack till Falun med August strax innan kl 9 i morse....hitta till logopeden var fan inte det lättaste..man skulle liksom köra ner runt sjukhuset och väl där så hittar man en minimal parkering så får åka runt halva Falun för att slutligen hitta en plats...Vi träffade läkaren och ett två timmars testande började...det var läsning, upprepning av avlyssnade texter, peka och säga vad bilder föreställde, ljudning av bokstäver etc etc..allt gick jättebra..var kul att sitta med i rummet o lyssna..doktorn sa innan "Många väljer att sitta ute och vänta under undersökningen, men om August vill så får du sitta med här...men du får inte lägga dig i, för då kommer jag säga åt dig.." hahahaha jag satt tyst i nästan 2 timmar förutom då doktorn sa "vi testar mamma o ser vad bilden föreställer"...ja det var ett "ok" till kossor o det kunde jag :P hahahaha

När vi väl var klara så skrek min mage av hunger så åkte iväg o satte oss i solen o åt skräpmat :) Hem och invänta det planerade utv.samtalet som jag o August skulle på i skolan...han kom hem i fredags o sa "mamma på tisdag har vi samtal kl 4" o viftade med lappen som lades i pappershögen på diskbänken...japp....bara det att när det var en kvart kvar tills vi skulle gå idag så tar jag fram lappen för typ första gången o kollar på den o ser att det står den 17/5 på den... :S suck..typiskt jag...har ju hänt förr att jag dykt upp på skolan på fel dag...hahahaha

Jaja..det blev 1,5 timmes powerwalk i solen då istället..underbart skönt....men nu blir det lite käk o sen ett hopp in i duschen som jag inte hunnit ännu....

Tjenixen på er!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0