Idéer räcker inte. Man måste göra något åt dem..

Viihooo den första skoluppgiften är nu grovt klar kan man säga...ska renskriva det på lunchen i morgon tänkte jag o sen skicka in det....WOW, får vi se hur länge det varar att man gör klart läxan redan första dagarna...hahahaha...Satte mig direkt efter att barnen hade ätit middag, passande då båda barnen var iväg...fick dock ett över två timmars långt telefonsamtal så blev ett "litet" avbrott....men gick ju bra ändå :)

Kom dock på nu att jag har fan inte ätit nåt sen kl 11 idag, då drack jag nutrilett...o sen har jag stoppat i mig en o annan godis i och för sig...bra kost idag... :/ ja ja...ska ju ändå gå o sova strax så klarar mig nog till frullen i morgon...vaknar väl ändå vid 5-snåret som alla andra mornar...snacka om tidsinställd...men varför liksom??? min klocka ringer ju inte förräns kl 6.....

Nej lär plocka ihop här nu...ville bara säga att I´m still alive :)

God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0