Huvudsaken man har kul

Det var fasen länge sen jag fick såna skrattattacker som jag fick ikväll på zumban...det var total förvirring i mitt huvud....fast jag var inte ensam att snurra till det som tur var :P Man har fan roligt när man kommer på sig själv med att sjunga med i låtarna medans svetten rinner o man orkar knappt säga ett ord egentligen och man har full koncentration på hur armar och ben ska föras..right?!?!? och nu ska ni inte tro att det var vanliga låtar som brukar ljuda ut ur högtalarna här hemma, nej det är ju latinolåtar, (gud bevars att lyssna på sånt i vanliga fal..haha) men nog fan finns det ett ord jag knappast missar oavsett språk..och det ordet är CHOKLAD...dem sjöng "choklad choklad choklad"..o jag sjöng med o tyckte allt gick som en dans...(höhö)..men i själva verket så gjorde jag nog helt tvärtom än va man skulle göra kan jag tro...men det bryr jag mig inte om..huvudsaken man har kul!!

Nu dusch!

Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0