God natt o hej!

Ett 1,5 timmes långt telefonsamtal fick upp mitt humör igen...härligt när man får skratta så pass så man näst intill får kramp i skrattmusklerna :D Meen..i morgon kommer jag bannlysa telen...blir inte mycket gjort med varken läsning eller städning hemma när man fastnar i telen...

Amnanda har somnat i min säng...för kallt i hennes rum tycker hon..och August sover i sin säng...bara den där stackars ensamma tomtefan vaken här.. JAG alltså :) Barnen säger att dem minsann har sett mig utklädd till tomte en gång...jag vet iiiinteee alls va dem pratar om....att jag hade tagit mig en snaps för mycket o glömde hela jävla ansiktsmaskeringen så syrran stod o pekade o grimaserade åt mig är en annan femma...men hur fasen kom jag inte på julsnack nu???? haha

Onsdag i morgon då...veckorna går fort...snart är det nästa vecka o då ska jag o August till Falun två dagar i rad...ser inte fram emot det alls....en dag hade väl räckt tycker jag...

Nej nu blir det natter...

Kram o hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0