Ena dagen upp o andra....

Idag är en tråkdag...blev hemma från jobbet...missar min näst sista arbetsdag samt god middag + dryck till kvällen med några kollegor...och allt detta pga av min förbannade mage...

Min mage är inte riktigt som andras magar..har aldrig varit det o kommer aldrig bli...det är sånt jag fått lära mig att leva med...ändå så är den bra mycket bättre numera än för några år sedan...den har blivit mycket bättre sen jag flyttade från By o det kan man ju tolka på olika sätt...

Nu tänker jag inte riktigt gå in på vad för fel jag har på min mage...för mig som är tjej så tycker jag sånt är lite känsligt att dela ut till allmänheten :P hahaha men det är två diagnoser satta för den...däremot så har jag ännu en gång lyckats överbevisa läkarna att dem gett mig felaktiga diagnoser..(sista gången det hände var ju vid körtelfebern)  "Du kommer få äta de här medicinerna resten av ditt liv för din mage.." men näpp, idag äter jag bara vid behov...varför säger dem så där o skrämmer upp en?? What ever...min mage har ingen bra dag idag men jag vet att det brukar vara snabbt övergående så i morgon hoppas jag kunna städa ihop mitt skrivbord för att ta min härliga semester :)

Tråkigt inlägg om sjukdomar...sorry..hade inget annat att skriva om...känns som jag vill gå o spy....ja kanske skulle ta o göra det....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0