Det är vägen som är målet...

Vaknar upp täppt i näsan o med svid i halsen...nääää vägrar bli förkyld igen...sist (påskhelgen) var det sååå jäkla jobbigt....näsan rann konstant och halsen gjorde brakont....får väl se om det bryter ut nåt denna gång eller om det klingar av....vi hoppas på det sistnämnda....

Äntligen fredag idag då...gosch va skönt det ska bli med helg...lördagen kommer spenderas barnfri hela dagen så då blir det plugg plugg plugg...behövs kan jag säga...fick tillbaka omdömen igår på mina inlämnade uppgifter o det saknades tydligen en uppgift...men det värsta är att hur jag än letar så hittar jag inte vart den uppgiften står någonstans...har mailat läraren men med tanke på att jag inte fått svar på mitt andra mail jag skickade för två veckor sen så är inte mina förväntningar höga på att jag får svar på denna.. men det visar sig..får väl improvisera en uppgift annars...jag gillar att improvisera..hahaha Igår kväll låg jag o funderade på om jag tagit mig vatten över huvudet med dessa studier..det är fan inte lätt att plugga vid sidan om ett heltidsjobb..o än mindre som ensamstående...jag tänker dock inte ge upp riktigt än, det är ju inte min grej riktigt *envis* haha, skulle iaf vilja köra klart de här veckorna....men samtidigt, om jag tycker det är jobbigt NU, va kommer jag tycka om någon vecka eller två??? Det blir ju knappast enklare liksom....









Kommentarer
Postat av: Anna

Du är duktig Marie!! Kämpa på!!

Kram

2011-05-13 @ 12:01:27
Postat av: Marie

Sv; Tack Anna för din peppning...viljan finns ju men va gör man när ork o tid inte riktigt infinner sig liksom?? :(

Kram fina du!!

2011-05-13 @ 16:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0