Den som är rädd för gnistor, blir en dålig smed...

Inga barn hemma/inne och en skolbok som dagen till ära damp ner i postlådan...hmmm blir svårt att lista ut va jag ska göra strax när middagen är bortdukad...haha..men det är jobbigt...för jag är TRÖTT!! Viljan finns men orken är som bortblåst verkligen..dessutom tog jag en bärs till maten..och det är ju redan sömnmedlet för mig...haha och jo jag måste sätta mig..en liiiten stund iaf...så får det bli!

Jag sitter o drömmer om Jessicas kakor som hon bjöd på fikat idag..jisses så jävla gott det var...jag röstar för att hon ska ha fikat varje vecka..skulle jag gilla :P haha




På hemvägen mötte jag mina barn plus Clara o Lilly..gullungar :)



Fick erbjudande på att hyra hus igår..det hade varit sååå perfekt...men efter lite förhandling om priset så fick jag inse att det bara var att vika sig...blev för dyrt för mig trots att hon gick ner 2000 spänn...så idag tackade jag nej...och det svider sååå...men men..går väl nya tåg någon gång :)

Nu ska jag duka undan maten..det blev kyckling med såååås o pasta...o lite bagge som man kunde doppa...göttigt!! ::P

Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Tess

FAN vad värdelöst att du inte hade råd, hur mysigt hade inte det varit för er då.. Och vilka gårdsfester vi hade kunnat haft hehehe

2011-05-07 @ 15:45:04
URL: http://tesssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0